municipale-sala

Campionatul Municipal de sală - 22 feb 2014

Record personal pe 1500m: 5:12 intr-o serie cu doua recorduri naţionale!

Deşi  nu am făcut o pregătire specifică pentru competiţiile de sală, fiind la  sfârşitul pregătirii de iarnă, am reuşit să realizez un  record personal în cadrul categoriei M40 cu  timpul de 5:12, record cu atât mai bun cu cât a fost obţinut  în ultimul an de participare la această  categorie! Seria în care participat a fost extrem de puternică realizându-se  două noi recorduri naţionale la categoriile M40 şi M45!


Anul acesta  Campionatul Municipal de sală a fost organizat excelent graţie eforturilor  Domnului Profesor Gheorghe Rugină - antrenor emerit şi ale noului nostru  secretar general Robertino Tănase: listele cu participanţii la diferite probe  au fost publicate pe site cu câteva zile înaintea competiţiei, toţi concurenţii  au avut numere de concurs personalizate şi astfel nu au mai fost probleme  legate de numerele de concurs şi de cronometraj, rezultatele au fost publicate  foarte repede pe noul site al atleţilor veterani!

Pentru mine acest  concurs, ca şi naţionalele de sală de pe 8 martie reprezintă un prilej de a mă  reobişnui cu atmosfera şi adrenalina specifice competiţiilor după perioada de  acumulări din iarnă în care predomină alergările lungi şi cele pe teren variat;  cu doar o săptămână în urmă am făcut un cantonament la Arbanasi împreună cu  Teolici, unde am făcut mulţi kilometri de alergare pe teren variat cu pante  abrupte, pentru dezvoltarea forţei şi a rezistenţei!

Seria în care am  alergat a fost deosebit de puternică realizându-se două recorduri naţionale: la  categoria M40 Alexandrescu Mircea alergat 4:17, iar la categoria M45 Fane  Oprina a realizat un nou record naţional cu timpul de 4:37! Dar şi ceilalţi  concurenţi au fost bine pregătiţi pentru această probă astfel încât am terminat  ultimul în serie cu un rezultat bun însă pentru mine: 5:12, rezultat ce  reprezintă un record personal la categoria M40!

Acest concurs coincide  şi cu începerea pregătirii de intensitate pentru mine în vederea sezonului de  primăvară cu obiectivul principal semi-maratonul de la Cluj; urmează pe 8  martie naţionalele de sală unde voi concura la 3.000m şi unde sper să simt deja  o îmbunătăţire a vitezei de alergare: am ca obiectiv un timp sub 11:10!

No comments:

Post a Comment