Crosul Societăţii Civile 2012

Crosul Societăţii Civile 2012 - Herăstrău, 8 sept ora 9:30

Startul Crosului Societatii civile 2012

Crosul a fost foarte bine organizat, programul a fost respectat, înscrierile s-au făcut repede, participanţii au primit tricouri, premierea s-a făcut într-un cadru pitoresc. Şi traseul a fost interesant şi variat având totuşi o porţiune cu probleme, la trecerea peste ecluză aleea fiind foarte îngustă şi întortocheată. Din fericire n-au existat îmbrânceli şi căzături prin acel loc, competitorii respectându-se reciproc - pe traseu a concurat şi o persoană specială în cărucior care avea foarte puţin loc pe aleile înguste din jurul lacului, dar alergătorii i-au făcut de fiecare dată loc astfel încât să poată concura în condiţii cât mai bune.


Înaintea crosului
În ceea ce mă priveşte am alergat destul de rapid, un ritm de aproximativ 4 min/km, foarte bun având în vedere că nu prea am apucat să fac antrenamente de intensitate din cauza caniculei prelungite. Chiar şi durerile la călcâi au fost mai slabe decât în timpul pregătirii din vară. Spre finalul cursei impresia mea subiectivă a fost că am scăzut ritmul alergării, nereuşind să-i depăşesc pe cei câţiva concurenţi care au alergat în apropierea mea în această cursă.

Au fost puţini dintre colegii de la veterani, unii fiind plecaţi la competiţii montane, alţii pregătindu-se pentru balcaniada de veterani de la Izmir ei preferând să alerge pe pistă într-o competiţie organizată la aceiaşi oră pe stadionul Tineretului. L-am remarcat totuşi pe „colonelu” (cum îi zic eu pentru că nu-i ştiu numele) care pe la km 5 m-a depăşit şi s-a distanţat foarte mult până la final, cred că a terminat cu aproximativ 1 minut înaintea mea!

Sosirea lui Cristi la prima sa participare intr-o competitie de alergare

A fost şi primul concurs al prietenului meu Cristi din Tineretului care a scos un timp foarte bun de aproximativ 33 de minute – el aşteptându-se să scoată undeva la 37-38 de minute! Îi transmit şi pe acest blog felicitări şi la multe concursuri şi recorduri personale!

În concluzie un concurs foarte util pentru pregătirea semimaratonului de pe 7 octombrie unde sper să fie aceiaşi vreme frumoasă şi să fac o cursă foarte bună!